MOŽNOSTI BRANDINGU

Kvalita provedení brandingu je u reklamního textilu stejně důležitá jako kvalita samotného textilu. Existuje hned několik brandingových technologií, které nabízíme. Každá technologie má své pro a proti, proto vám přinášíme přehled výhod a nevýhod jednotlivých možností brandingu reklamního textilu.

Výšivka
Nášivka
Pufka
Sítotisk 1 barvou
Digitální potisk
Sítotisk plnobarevný
Mapa
Barva svítící ve tmě
Termotransfer

Objednejte si tričko s ukázkami tiskových technologií

Prohlédněte si všechny druhy potisku na vlastní oči a objednejte si naše speciální tričko až s 8 druhy tiskových technologií.

Technologie potisku

Sítotisk

Sítotisk

Barevný motiv se u tohoto typu tisku přenáší na textil přímo, a to za pomoci stěrky přes sítotiskovou šablonu. Sítotisk patří mezi nejvyužívanější technologii tisku, protože je díky své odolnosti vhodný pro potisk nejen reklamních triček, ale i pracovních oděvů.

Plnobarevný sítotisk umožňuje tisk motivů v celobarevném spektru (například fotografie, apod.). Sítotisk 1 barvou je potisk přímými barvami, což znamená, že neumožňuje přechody mezi barvami. Požadovaná barevnost se odvíjí od volby barvy v Pantone vzorníku.

Výhody:

  • barevná stálost a trvanlivost potisku
  • potisk je prodyšný a jemný

Nevýhody:

  • náročná tisková příprava (vyplatí se pro vyšší množství textilu)

moznosti_potisku_transferovy_tisk_6

Transferový tisk

Transferový tisk, neboli také termotransfer je technologie, kdy se požadovaný motiv (např. logo) aplikuje zrcadlově na přenosový papír a následně se přenese zažehlením pod určitou teplotou a tlakem na textil. Termotisk poznáte díky jeho struktuře okamžitě na omak.

Výhody:

  • tisk je vhodný pro vykreslení detailů
  • tisk je specifický souvislou barevnou vrstvou
  • je trvalý, odolný a stálobarevný

Nevýhody:

  • nevhodný pro žehlení
  • nelze ho využít pro tisk na impregnovaný, fleecový či softhell materiál
  • náročná tisková příprava (vyplatí se pro vyšší množství textilu)

Technologie potisku ID textil - Digitální tisk

Digitální tisk

Digitální tisk patří mezi nejmodernější technologie. Prostřednictvím této technologie lze potisknout téměř jakékoliv materiály, a to ve vysokém rozlišení a vysoké kvalitě. Díky vysokému rozlišení lze tisknout jak plnobarevné motivy ve foto kvalitě. Tato technologie umožňuje tisk vysoce krycí bílé barvy, což znamená, že digitální tisk je vhodný i pro aplikaci motivů na barevný textil.

Výhody:

  • barevná stálost a trvanlivost potisku
  • potisk je prodyšný, jemný a příjemný na omak
  • potisk je odolný při praní
  • potisk je možné žehlit na nižší stupeň
  • motiv lze aplikovat i na nerovné plochy (švy, kapsy, apod.)
  • vyplatí se i pro malonákladový tisk

Nevýhody:

  • oproti sítotiskové technologii může být digitální potisk méně zářivý

Technologie potisku ID textil - Nášivka

Nášivka

Nášivka je druh tzv. samonosné výšivky, kdy je motiv nejprve vyšit na nosný materiál. Nášivku lze poté na textil aplikovat přišitím, nalepením či zažehlením.

Výhody:

  • je trvanlivá

Nevýhody:

  • není vhodná na jemnější materiály, kde může působit hodně robustně

primalex_plnobarevny_sitotisk_technologie

Sublimace

Sublimace textilu je proces, kdy se barva nanáší přes speciální přenosový papír na oděv při vysoké teplotě prostřednictvím tepelného lisu. Sublimací dochází k přímému zabarvení vláken daného textilního oděvu. Sublimační technologie je vhodná zejména pro oděvy z umělých materiálů, jako jsou například funkční (sportovní) trička.

Výhody:

  • barevná stálost potisku (nebledne, ani se nesepere)
  • lze ji využít pro celoplošný potisk (především u zakázkové výroby)
  • natištěný motiv není na omak cítit
  • potištěný oděv si zachovává naprostou prodyšnost

Nevýhody:

  • lze jej aplikovat pouze na bílý materiál
  • nelze jej využít pro potisk oděvů z přírodních materiálů (bavlna, len, apod.)

Technologie potisku ID textil - Výšivka

Výšivka

Výšivka patří mezi velmi často používanou technologii brandingu pro aplikaci loga a malých motivů. Jde o strojní vyšívání loga na textil pomocí nití.

Výhody:

  • je trvanlivá

Nevýhody:

  • je vhodná spíše pro malé motivy o méně barvách

Puff

Puff – napěňovací tisk

Pufka představuje sítotiskový potisk, kdy je použita speciální barva, která při sušení/zapekání bobtná (z anglického “puff”) v sušicím tunelu a vytváří tak plastický 3D efekt.

moznosti_brandingu_ID_technologie_svitici_barva

Fluorescenční potisk svítící ve tmě

Díky tomuto inkoustu může potisk zářit (nazelenalým odstínem) za správných světelných podmínek. Fluorescenční inkoust dosahuje nejvýraznějšího efektu při aplikaci na tmavém textilu.

Orientační ceník brandingu

Níže uvádíme orientační ceny vybraných technologií potisků. Každá konkrétní poptávka je však vždy předmětem individuální kalkulace. Proto nás směle kontaktujte a my vám spočítáme cenu na míru.

Malé logo – cca 10×10 cm

Množství Technologie
Sítotisk – 1 barva Termotransfer – CMYK Digitální potisk – CMYK
< 50 ks 1 105 Kč* 663 Kč* 154 Kč/ks
51 – 100 ks 16 Kč/ks 18 Kč/ks 152 Kč/ks
101 – 300 ks 13 Kč/ks 17 Kč/ks 140 Kč/ks
301 – 500 ks 12 Kč/ks 15 Kč/ks 138 Kč/ks
> 500 ks 10 Kč/ks 14 Kč/ks 133 Kč/ks
Příprava** 497 Kč 1105 Kč

Velké logo – cca 30×40 cm

Množství Technologie
Sítotisk – 1 barva Termotransfer – CMYK Digitální potisk – CMYK
< 50 ks 1 430 Kč* 1 326 Kč* 165 Kč/ks
51 – 100 ks 24 Kč/ks 32 Kč/ks 164 Kč/ks
101 – 300 ks 15 Kč/ks 31 Kč/ks 151 Kč/ks
301 – 500 ks 13 Kč/ks 30 Kč/ks 149 Kč/ks
> 500 ks 12 Kč/ks 29 Kč/ks 144 Kč/ks
Příprava** 497 Kč 1105 Kč

*Takto označené ceny jsou paušální. **Příprava je paušální poplatek, který se vždy připočítává k hodnotě zakázky. CMYK znamená plnobarevný potisk.

Kontaktujte nás

Stále váháte a nevíte, který způsob brandingu bude pro vás nejlepší, nebo jen potřebujete poradit? Obraťte se na nás s jakýmkoliv dotazem či přáním. Rádi poradíme a nabídneme optimální řešení na míru.

    Vaše jméno *

    Váš e-mail *

    Váš telefon *

    Specifikace poptávky nebo dotazu

    (Více info ZDE.)
    Souhlas se zpracováním osobních údajů pro marketingové účely. (Více info ZDE.)


    * Takto označená pole jsou povinná.